A kereskedelmi márkás termékek gyártásának hatása az élelmiszer-kiskereskedelemre és beszállítóira

Leírás

A kereskedelmi márkás termékek rohamos terjedése az élelmiszer ellátási láncban zajló küzdelmes verseny szimbóluma, egy pontban sűrítve a vevő és beszállító közötti feszültségek jórészét. Kutatásunk célja ezért a kereskedelmi márka létrejöttéhez és fejlődéséhez kapcsolható elméleti háttér feltárása, valamint a végbement folyamat statisztikai eszközökkel történő leírása volt. Továbbá elengedhetetlennek tartottuk a termelő (beszállító) és a kereskedő szempontjainak, stratégiájának elemzését, valamint a fogyasztói értékítélet ismertetését is.

További információk

Szerzők

, , , , , ,

Év

2010

Szakterület

Q – Agrárgazdaságtan és természeti erőforrások gazdaságtana – Környezet-gazdaságtan és ökológiai gazdaságtan

ISBN

978 963 491 563 8

Nyelv

magyar